Sinds de start in 1984 evolueerde Horemans voortdurend. Van éénmanszaak naar een naamloze vennootschap met een personeelsploeg van 13 werknemers, en van algemene schrijnwerkerij naar specialist in houtskeletbouw. Met gezonde groeiplannen en een sterke en innovatieve visie werd er steeds ambitieus vooruit gekeken. Het logobeeld uit die eerste tien jaar was een sobere zwart-wittekening van een cirkelzaagblad met de benaming van de firma.
Na de omschakeling naar houtskeletbouw veranderde de huisstijl voor een eerste keer. In de plaats van het cirkelblad zorgde vanaf 1993 een kleurrijk en levendig logo – helemaal in de tijdsgeest van die periode – voor de nieuwe grafische uitstraling.
Nu – in 2022 – was de tijd opnieuw rijp voor een stevige update van onze communicatiemiddelen. En dat doen we met een versterkt merk, een aantrekkelijk verhaal en een dynamische uitstraling. Daarvoor lieten we een nieuwe, performante website bouwen én een nieuw logo ontwerpen.
En dat nieuwe logobeeld is puur, krachtig in zijn eenvoud en transparant van design. Je herkent er niet alleen de H van Horemans en Houtskeletbouw in, maar ook de vorm van een huis. Sommigen zien er zelfs twee pijlen van een recyclelogo in. Hoe dan ook staat het symbool voor onze kwaliteitsvolle aanpak, heldere communicatie en persoonlijke service. En ons team? Dat is alvast erg blij mee de nieuwe huisstijl.